hasyuni mat isa

Dengan Nama Allah Yg Maha Pemurah Lagi Maha MEngasihani...Akhirnya ada juga blog sendiri dlm kecanggihan IT aku rupanya dlm ketinggalan...Tapi ni suami yg paksa kalau tak dlm keriuhan anak-anak tapi terpaksa pekakkan juga pasal apa ye....pertama: Suami suruh tulis novel reasonnya mama ni tiap-tiap bulan belinovel...bukan sebuah tapi puratanya 5 buah sekali beli...Ongkosnya mama sendiri la bayar itu pun sembunyi pasal suami cakap aku akan jadi 'anti-sosial'........
Diakui benar...novel skrg ada juga pengisiannya....atau melalui bacaan novel ni merupakan terapi untuk hilangkan tension kat tempat keja....tapi aku alergic la kalau g kedai buku...tak boleh tahan diri dgn novel....kalau ngan novel aku tak keluar umah pun tak pa...tapi byk tuntutan dan permintaan dr anak-anak aku yg masih kecil...
aku ngan novel bukan apa..lepaskan geram kerana masa aku keja kat miri tak leh beli byk2 pasal harganya mahal...tp kat sini penyakit ni jd kronik pasal pertama alaf-21 kalau buat sale mesti diskaun 30%....pesta buku...tiap2 bulan mesti ada pesta buku....masa sekolah dulu aku mana mampu beli pergi pesta buku pun bawa rm10,tolak tambang bas,makan ....tinggal brp sangat la duit untuk beli buku..kesimpulannya masa kanak2 dulu just p tengok buku kat pesta buku...
Kesimpulannya : Sampai satu tahap suami tersayang cakap....sayang buat novel la....harap2 kata-kata suamiku ni sebagai doa....go yuni go...anak Mat Isa blh punya....amin
0 Responses

Post a Comment