hasyuni mat isa

Assalamualaikum..

Ketika hatiku menanggung pilu,
mulut ku amat berbisa berkata-kata..
Maafkan ku sahabat..
Ku terasa amat tertekan...
Pundak yang kutanggung ku terasa amat berat..

Ya Allah..
Ku terasa diriku amat kerdil..
Berasa kecilnya diriku..
Terasa amat ku kerdil sekali..
Amat kerdil..amat kerdil..

Ya Allah .
Ku Mohon..
Tuhan yg mencipta Langit dan Bumi..
Tuhan Mencipta Segala-galanya...
Tuhan yang mentadbir sekalian alam..

Betapa kerdilnya ku..
Ku tidak tahan..
Bantu lah aku..
Tolonglah aku..
Dalam mengatur hidup ku..

Berilah kejyaan kepada ku..
Ku mohon dengan rasa rendah dirinya aku..
Berilah aku kekuatan...
Bantulah aku..

Hanya padMu ku mengadu dan memohon pertolongan...
Amin..amin..
p/s : mama rasa mama tengah merangkan dan cuba bangun untuk berlari....
0 Responses

Post a Comment