ptk
hasyuni mat isa
Salam...
he..he..he... ari ni dalam sejarah he..tercatat dalam catatan hidup aku..Alhamdulillah, SubhanaAllah. Allahuakhbar...kenapa ye..he..he..ada berita gembira untuk diri sendiri di saat ari sama Hakim Taman Negeri Selangor dari TrEES datang untuk menilai kerja dan projek yang aku buat ngan anak muridku..disaat debaran di dada untuk mendengar komen-komen hakim...aku terima satu berita Alhamdulillah yang dinanti oleh cikgu-cikgu yang ambil ptk...
Mungkin bagi oarng ni pekara yg biasa...tapi bagi cikgu hasyuni nilah paling gembira..Akhirnya..Tahniah untuk diri dan juga buat sahabat aku Idah...Keputusan paper umum aku dapat A, paper khusus aku dapat A juga...he..he..Keseluruhan keputusan aku dapat IV...Setelah kali ke-2 aku ambil periksa PTK...Alhamdulillah rezeki anak-anak aku...
Bila dah dapat apalagi..hati berbunga riang,tetiba senyum tak putus..bab kata idah tetiba senyum tu dah kena gam..he...he..Ya Allah...ini nikmat Allah bg kat aku..he..Alhamdulillah..
Labels: | edit post
0 Responses

Post a Comment