hasyuni mat isa
Buku ini pertama kali terdengar sms mendengar dalam radio ikim...telah diterjemahkan dlm bahasa Melayu oleh IKIM..hati ini teruja untuk memilikinya..harganya ketika itu rasa-rasanya dlm rm 250 ke atas...masa tu aku zaman belum keja lg..tertelan air liur je la...tahun tu aku tengah tanam anggur kat utan aji, macamana nak dapatkan buku tu..kesian...punya la teringin buku ni...aku sanggup suruh suamiku jadikan buku ini sebagai hantaran kahwin..he..he..iaitu saba' Islamic punya cd dan buku ini..cuma tercapai saba' Islamic cd je..tu pun selepas selamat diijabkabulkan..panjangkan kronologi buku ini..bukan mudah nak dapatkan..mungkin sebab ilmu didalamnya pun berat...tahun ni g pesta buku antarabangsa pun aku tak jumpa buku..akhirnya jodoh kita bertemu di Smk sri Istana...rezeki tu datang sendiri...Alhamdulillah...dengan harga RM200 berserta cd jejak rasul....aku berjaya akhirnya...
Ari ni..cuma tercatat kronologi macamana payahnya nak dapatkan buku ni..dari aku anak dara sampai aku dah ada anak dara dan anak teruna ( lebih kurang 6 tahun la pencariannya)
Alhamdulillah..azam aku kali ni nak habiskan buku ni..cabaran ni...tabalnya 967 ms..Doakan aku..pasal apa yg aku baca nanti akan aku ringkaskan dalam fatamorgana ni...Doakan
p/s : Aku berazam agar dapat abiskan buku ni ..Amin...ilmu ni..he..he..
0 Responses

Post a Comment